خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

اكثر افرادي كه به دنبال خريد جاروبرقي براي تميز كردن خانه خود هستند، در ميان مدل‌ها و مارك‌هاي مختلف و متفرقه بازار گيج مي‌شوند.

با اين حال مطمئنا با كمي تحقيق، با برند بوش مواجه خواهند شد. تمامي مدل‌هاي جاروبرقي بوش با استفاده از بهترين مواد اوليه و جديدترين تكنولوژي روز دنيا ساخته شده‌اند و كيفيت بالاي آنها در عملكرد موجب شده تا طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا داشته باشند. اگر شما نيز در ترديد اين هستيد كه جاروبرقي بوش بخرم يا نه، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. چرا كه مي‌خواهيم تمامي مزايا و معايب جاروبرقي‌هاي بوش را بيان كنيم.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اگر تصميم داريد براي خانه خود جاروبرقي بوش خريداري كنيد، ابتدا بهتر است از تمامي مزايا و معايبي كه اين برند دارد آگاه باشيد. در حال حاضر جاروبرقي هاي بوش يكي از پرقدرت‌ترين و باكيفيت‌ترين جاروبرقي‌هاي روز دنياست. از جمله ويژگي‌هايي كه باعث شده تا اين برند به اين سطح از شهرت برسد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. وجود شركت هاي تعمير جاروبرقي بوش در سرتاسر كشور

يكي از معضلات خريد كالاي برقي خارجي، پيدا كردن تعميركار متخصص جهت تعمير و سرويس دستگاه در كشور است. خوشبختانه شركت هاي  تعمير جاروبرقي بوش در تهران و در اكثر شهرهاي كشور وجود دارند كه مي‌توانند با قطعات اصلي و اورجينال، دستگاه شما را تعمير و عيب‌يابي كنند.

a8_e1uk.jpg

لازم به ذكر است كه تعمير جاروبرقي بوش در تمامي تعميرگاه‌هاي لوازم برقي ممكن نيست و تنها برخي از شركت‌ها دانش آن را دارند. لذا بايد به دنبال شركت‌هاي واقعي و متخصص در اين زمينه باشيد و جاروبرقي خود را به دست هر تعميركاري نسپاريد. چرا كه ممكن است آسيب بيشتري به دستگاه شما وارد شود و يا به دليل استفاده از قطعات غيراورجينال، عملكرد جاروبرقي كاهش پيدا كرده و در بلند مدت نيز شاهد كاهش عمر آن باشيد.

  1. استفاده از پاكت يك بار مصرف

برخي از مارك‌ها به دليل نداشتن تكنولوژي‌هاي جديد، هنوز هم جهت جمع‌آوري آشغال‌هاي جذب شده در داخل جاروبرقي از كيسه‌هاي دائمي استفاده مي‌كنند. اين كيسه‌ها بايد هر چند ماه يك بار تخليه شوند و آشغال‌هاي داخلش تكان دادن كيسه از آن خارج گردد. اين مساله باعث پخش شدن مقدار زيادي گرد و خاك در هوا و به وجود آمدن مشكلات تنفسي و بهداشتي خواهد شد.

جاروبرقي بوش با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز دنيا جهت جمع‌آوري آشغال‌ها، از پاكت يك بار مصرف استفاده مي‌كند. در اين حالت تنها لازم است كه كاربر، پاكت جاروبرقي بوش را از دستگاه خارج كرده و دور اندازد سپس پاكت جديد را در جاي خود قرار دهد.

نكته:پاكت جاروبرقي بوش  نوعي فيلتر جهت تصفيه هوا نيز هستند و از ورود ذرات معلق به هوا جلوگيري مي‌كنند. اين در حالي است كه كيسه‌هاي يك بار مصرف ديگر برندها اين قابليت را ندارند. لذا در صورتي كه از كيسه‌هاي غيراورجينال استفاده كنيد احتمال سوختن موتور دستگاه بسيار بالاست.

  1. استفاده از مخزن شيشه‌اي

يكي ديگر از مزاياي خريد از جاروبرقي هاي بوش اين است كه اين مارك به تمامي سلايق توجه مي‌كند. اگر از انباشته شدن آشغال در داخل جاروبرقي خود بيزاريد يا ترجيح مي‌دهيد به جاي توليد زباله بيشتر و دور انداختن پاكت يك بار مصرف از روش ديگري استفاده كنيد، توصيه ما به شما خريد جاروبرقي‌هاي مخزن‌دار بوش است. مخزن اين مدل‌ها از شيشه شفاف و با كيفيت تهيه شده كه به شما امكان جستجو كردن اشيا كشيده شده در داخل دستگاه به صورت ناخواسته را مي‌دهد.

از ديگر مزاياي اين مدل اين است كه مخزن حجم بيشتري دارد اما كاربر به راحتي مي‌تواند آن را پس از هربار استفاده با آب و تميز كننده بشويد تا كاملا تميز و درخشان شود. ظاهر زيبا و مدرن جاروبرقي مخزن‌دار بوش از ديگر مزاياي خريد اين مدل است.

  1. قدرت بالاي موتور

برخي قدرت بالاي موتور را تنها مربوط به ميزان مكش دستگاه مي‌دانند؛ در حالي كه اين طور نيست. هرچه قدرت موتور جاروبرقي شما بيشتر باشد امكان استفاده از آن به صورت طولاني‌تر نيز بيشتر است و دستگاه به سرعت داغ نخواهد كرد. پس هرچه متراژ خانه شما بيشتر باشد احتمالا بايد مدل‌هاي قدرتمندتري خريداري نماييد كه قابليت استفاده طولاني مدت و روشن و خاموش شدن براي چند بار در روز را داشته باشد. خوشبختانه در بسياري از مدل‌هاي جاروبرقي بوش، قدرت موتور چيزي در بين 1800 تا 2500 وات است كه به راحتي مي‌تواند از پس ساختمان‌هاي مسكوني بزرگ نيز برآيد.

  1. ميزان مكش

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جاروبرقي بوش كه باعث شهرت آن شده است، ميزان مكش بسيار بالاي آن است. تميز شدن راحت سطوح در كسري از ثانيه تنها زماني اتفاق مي‌افتد كه مكش دستگاه به قدري باشد كه به سرعت آشغال‌ها را در خود بكشد. مكش جاروبرقي بوشچيزي در حدود 1800 تا 220 وات است كه عدد بسيار خوبي است و برخي ادعا مي‌كنند كه توانايي بلند كردن اجسام سنگيني چون فرش نيز با آن ممكن است!

  1. تعداد سري

يكي از مزاياي ديگري كه خريد جاروبرقي بوش دارد، تعداد سري‌هاي متنوع و كاربردي است. اگر شما در خانه‌تان حيوان خانگي داريد و يا دسترسي به برخي از نقاط تنگ و باريك خانه براي شما امكان‌پذير نيست، احتمالا از كاربرد سري‌هاي مختلف جاروبرقي بوش شگفت‌زده خواهيد شد. البته بايد بدانيد كه تعداد سري‌ها در تمامي مدل‌ها يكسان نيست و پيش از خريد بايد از تعداد سري و نوع آنها مطمئن شويد.

  1. استفاده از فيلتر هپا

يكي از بزرگترين معضلات كاربران در هنگام جاروبرقي كشيدن اين است كه جاروبرقي تمامي گرد و خاك موجود در خانه را در هوا پخش مي‌كند كه وارد مسير تنفسي انسان مي‌شود. استفاده از بهترين فيلترهاي روز دنيا ( فيلتر هپا) در داخل جاروبرقي بوش باعث شده تا بيش از 99.9 % ذرات معلق در فيلتر جذب شوند و هواي ساختمان تميز و بهداشتي باقي بماند.

 

معايب خريد جاروبرقي بوش

اگرچه برند بوش يكي از بهترين‌هاست اما باز هم عيب‌هاي كوچكي در جاروبرقي‌هاي ان وجود دارد كه بايد قبل از خريد از وجود آنها باخبر باشيد. البته ذكر اين ايرادات به اين منظور نيست كه مارك‌هاي ديگر از اين مشكلات مبرا هستند. از مهم‌ترين ايرادات جاروبر هاي بوش مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. عدم امكان مكش مايعات

بسياري از كاربران ترجيح مي‌دهند كه جاروبرقي‌شان به يك باره مايعات و آشغال‌ها را داخل خود بكشد. اين امكان در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي بوش وجود ندارد و در صورت ورود مايعات به داخل دستگاه، موتور جاروبرقي خواهد سوخت. البته اين ويژگي تا به حال در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي محقق نشده اما به هر حال از بهترين برند لوازم خانگي دنيا انتظار مي‌رود كه به اين تكنولوژي دست پيدا كرده باشد.

  1. وجود جاروبرقي بوش فيك

از انجايي كه جاروبرقي‌هاي بش از كيفيت و محبوبيت زيادي برخوردارند، برخي از كشورها به توليد جاروبرقي‌هايي كاملا شبيه بوش مي‌زنند و دستگاه بي كيفيت خود را به اسم برند بوش به مردم مي‌فروشند. به همين دليل تشخيص جاروبرقي اصلي بوش از غيراورجينال ممكن است افراد را به زحمت بيندازد و آنها ترجيح دهند از برندي خريد كنند كه كپي شده آن در بازار وجود ندارد.

  1. وجود قطعات يدكي غيراورجينال

محبوبيت بالاي جاروبرقي بوش در ميان كاربران باعث شده تا برخي افراد سودجو دست به توليد قطعات يدكي غير اصل مانند فيلتر و پاكت جاروبرقي بوش بزنند. اين مساله باعث مي‌شود كه كاربران در هنگام خريد اين قطعات توجه بيشتري داشته باشند و به راحتي آن را پيدا نكنند. البته اگر از نمايندگي‌هاي مجاز قطعات خود را بخريد احتمالا با اين مشكل كمتر مواجه خواهيد شد.

  1. قيمت بالا

يكي ديگر از معايب جاروبرقي بوش، بالا بودن قيمت آن است. البته نمي‌توان قيمت بالاي دستگاه را نوعي عيب دانست چرا كه استفاده از مواد اوليه با كيفيت، هزينه تمام شده دستگاه را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. به هر حال همين موضوع باعث شده تا برخي از افراد علي رغم ميل باطني خود نتوانند جاروبرقي بوش بخرند.

  1. قابليت فشرده سازي زباله

از ديگر ويژگي‌هايي كه در جاروبرقي‌هاي بوش لحاظ نشده است، مي‌توان به قابليت فشرده سازي آشغال‌هاي به داخل كشيده شده اشاره كرد. در برخي از مدل‌هاي معدود در بازار قابليتي وجود دارد كه آشغال‌ها را در يكديگر متراكم مي‌كند تا مخزن دستگاه به سرعت پر نشود و لزومي به تميز كردن فوري آن نباشد. البته اين ويژگي خيلي مورد استقبال كاربران قرار نگرفت و شايد دليل عدم وجود آن در مدل‌هاي جاروبرقي بوش همين باشد.

منبع : سايت تسنيم

كارايي جرثقيل چيست

ماشين آلات هم اكنون در زندگي انسانها نقش زيادي دارند و پيشرفت در صنايع و ساخت و ساز بدون ماشين آلات تقريبا غير امكان دارد. در واقع جابجا كردن اجسام سنگين فراتر از توانايي طبيعي انسانها است و انسانها با درخدمت گرفتن اين ماشين آلات چه در صنعت و چه در پروژه هاي عمراني از قبيل:سد سازي، برج سازي، پل سازي ……. توانسته اند بخش بزرگي از مشكلات جامعه بشري را با اين ماشين آلات حل كنند لذا اين جرثقيل ها با توجه به كارايي و مكانهاي مورد استفاده و قابليت هايي كه دارند داراي انواع مختلفي مي باشند.

جزثقيل خودروبر

احتمالاً تاكنون برايتان اتفاق افتاده كه براي حمل و جابه­جايي خودروي خود نياز به يدك كش و خودروبر پيدا كرده باشيد. البته ناگفته نماند كه تفاوت هايي هرچند ناچيز ميان خودروبر و يدك كش وجود دارد كه انتخاب هر كدام از آن ها به ميزان حساسيت فرد نسبت به اتومبيل خود بستگي دارد.

به تجهيزات مكانيزه و مدرني از يدك كش گفته مي شود كه وظيفه حمل خودروها را بر عهده دارد. اگرچه بسياري از مردم آن را با عناوين ديگري همچون ماشين بر هم مي شناسند. امروزه به دليل توسعه و گسترش شبكه هاي جاده اي و استفاده روزافزون عموم مردم از خودروها، نياز به تجهيزاتي كه از قابليت آسان حمل، جابه جايي و سوار كردن خودروها بر روي تريلر يا كامپوزيت برخوردار باشند را بيش از گذشته احساس مي گردد. يكي مطمئن ترين تجهيزات مكانيزه اي كه مي تواند به عنوان بهترين روش براي حمل و جابه­جايي خودروها معرفي شود كه آسيب رساندن به آن ها را در حين انتقال و حمل به طرز قابل ملاحظه اي كاهش دهد تجهيزاتي به نام خودروبر مي باشد.

شركت خودروبر پارس با سابقه طولاني مدت در خصوص حمل و انتقال خودروهاي مختلف، مفتخر است تا با ارائه خدمات كاملاً حرفه اي و تخصصي در حوزه حمل و نقل خودروهاي مختلف، شما مشتريان عزيز را راضي و خرسند نگاه دارد

جرثقيل برجي

اين نوع جرثقيل معمولا در ساختمان هاي مرتفع مورد استفاده قرار مي گيرد و به سه صورت بر روي زمين نصب مي شود. اين جرثقيل ها با توسعه تكنولوژي و رويكرد شهرها براي ساخت سازه هاي بلند مرتبه رونق يافته و هم اكنون در سراسر نقاط جهان به خصوص در ساختمان آسمانخراشها به كار مي رود. به خاطر شعاع عمل وسيع و ارتفاع بسيار زياد اين نوع جرثقيل ها بر روي بناي در حال ساختمان تكيه مي كنند و با پيشرفت ارتفاع ساختمان بالا مي روند.

جرثقيل هاي موبايل

جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): جرثقيل موبايل، جرثقيلي است كه داراي بازويي است كه مي تواند حركت كند و حركت جرثقيل بدون مسير مشخص، است و باربرداري جرثقيل بر اساس مركز ثقل و پايداري آن است. جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): بر روي زمين به دو صورت ثابت (نصب جك) و كارگاهي (متحرك با بار) عمل مي كند.

جرثقيل هاي سقفي:

جرثقيل هاي سقفي: سازه اي است كه به مرور زمان توسعه يافته و هم اكنون در انواع مختلفي عرضه و استفاده مي شود و ابزاري است براي جابجايي و حمل اجسام سنگين در صنعت استفاده مي شود و شامل اجزاي از تيرآهن، يك عدد قلاب و يك عدد كابل براي حمل كه به تيرآهن وصل مي شود. كه از اين قلاب براي بلند كردن اجسام استفاده مي شود. و براي محيط هاي سرپوشيده مثل سالن ها، كارخانه ها و … استفاده مي شود.

جرثقيل دروازه اي:

جرثقيل دروازه اي: اين نوع جرثقيل ها به دو صورت دروازه اي و نيم دروازه اي قابل استفاده مي باشند. جرثقيل دروازه اي براي جابجايي بار در محيط هاي باز و در داخل سالن ها كاربرد دارند. جرثقيل دروازه اي قابليت نصب بالابرهاي سيم بكسلي تك و دو پل در گروه هاي كاري مختلف را دارا است.

انواع جرثقيل بازويي

جرثقيل بازويي: جرثقيل هاي بازويي به دو شكل بازويي (ديواري) يا ستوني بازويي قابل استفاده در صنايع مي باشند

جرثقيل هاي آويز:

جرثقيل هاي آويز: اين جرثقيل ها درسالن ها و مكان هاي با محدوديت ارتفاع و خطوط مونتاژ سري (خودروسازي و…) در ظرفيت تا ? تن قابل استفاده اند.

مهم ترين مشخصات دوربين مدار بسته هايك ويژن

انتخاب دوربين مناسب همواره يكي از دغدغه هاي كارشناسان و طراحان يك سامانه دوربين مداربسته  است .يك طراح خوب بر اساس نياز حفاظتي مشتريان و شرايط پروژه ، دوربين مناسب را انتخاب مي كند ،در اين راه مشخصات هر دوربين كه در برگه مشخصات فني دوربين ثبت شده مي تواند تا حدود زيادي راهگشا باشد . در اين محتوا ، برخي از مهمترين مشخصات دوربين هايك ويژن را توضيح مي دهيم .


عامل حياتي در انتخاب دوربين هايك ويژن ، وضوح تصوير دوربين است .هر چه رزولوشن دوربين بيشتر باشد ، اندازه و ميدان ديد دوربين بيشتر است و مي توان فضاي وسيع تري را پوشش داد .


سرعت تصوير برداري دوربين هايك ويژن ، از ديگر ويژگي هاي مهمي است كه بايد بصورت توامان  با رزولوشن دوربين مورد توجه قرار بگيرد .هر چه فريم ريت – FPS دوربين بيشتر باشد ، پهناي باند و در نتيجه حجم تصوير دوربين بيشتر خواهد بود .

بيشتر بخوانيد:   تي وي تي       پكيج دوربين مداربسته

 

مهم ترين مشخصات دوربين  مدار بسته هايك ويژن


عامل مهم ديگر  ،كدگذاري هوشمند تصوير دوربين است ، فرمت هاي H.264 ، H.265 ومي تواند پهناي باند و حجم تصاوير را به ميزان قابل توجهي كاهش بدهد .  


فيلتر هاي جبران كننده نور مانند BLC ، WDR ،  HLC و …در دوربين هايك ويژن ، باعث مي شود كه بهترين كيفيت تصوير دوربين را در اختيار داشته باشيم . دوربين هاي هوشمند تر از فيلتر هاي بيشتري پشتيباني مي كنند .


دوربين هاي هوشمند هايك ويژن با آناليز تصوير – VCA ، به كاربران امكان مي دهد تا بر اساس نياز موارد مختلف را تحت نظر داشته باشند و بر اساس رويداد هاي متعدد ، موارد را شناسايي و اطلاع رساني نمايد .


ويژگي مهم ديگر دوربين ، امكان تصوير برداري در شرايط كم نور يا هواي تاريك مي باشد ، قابليت ديد در شب دوربين بر اساس شعاع ديد در شب مورد نياز در برگه مشخصات فني دوربين هايك ويژن بيان شده است .


گستره دمايي و رطوبتي هر دوربين در ديتا شيت دوربين مشخص شده است و كارشناس سيستم هاي نظارتي بر اساس اين مشخصه مي تواند دوربين مناسب را جهت نصب در نقاط مختلف كشور انتخاب نمايد .


عامل مهم ديگر در برگه مشخصات فني دوربين ، توان مصرفي دوربين است كه هنگام محاسبه دستگاه برق اضطراري – UPS و يا سوئيچ POE  از آن استفاده مي شود .


امكان نصب ميكروفن يا بلند گو بر روي دوربين هايك ويژن ، عامل مهم ديگري است كه طراح سامانه نظارت تصويري در برگه مشخصات فني دوربين مي تواند آن را پيدا كند . براي اينكه طراحي يك سيستم مدار بسته به نحو مطلوب انجام شود ، مشخصات فني دوربين هايك ويژن بايد توسط طراح سيستم امنيتي مورد توجه قرار بگيرد .

جاروبرقي و جارو شارژي خوب داراي چه مشخصاتي است؟

همان‌ طور كه مي ‌دانيد امروزه جاروبرقي و يا حتي جارو شارژي جزو لوازم ‌خانگي اصلي در هر خانه ‌ي محسوب مي ‌شوند، مطمئناً نظافت منزل بدون آنها كار بسيار سخت و دشواري است.

c9_6q4.jpg

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام فروشگاه اينترنتي 20 بخر، به همين دليل ما براي انتخاب و تهيه يك جاروبرقي و يا جارو شارژي مناسب احتياج به اين داريم كه بدانيم يك جاروبرقي و يا جارو شارژي بايد داراي چه خصوصياتي باشد تا به راحتي بتوانيم در ميان انبوهي از برندها و مدل ‌هاي مختلف كه در بازار وجود دارد، بهترين مدل را بر اساس نياز و بودجه خود تهيه كنيم، به همين دليل ما در ابتدا به بررسي امكانات و مشخصات جاروبرقي مي ‌پردازيم و در ادامه در مورد يك جارو شارژي مناسب صحبت خواهيم كرد.

درست است كه عملكرد اصلي يك جاروبرقي قدرت مكش آن است اما موارد ديگري نيز وجود دارد كه به هنگام خريد بايد به آن دقت كنيم در اين متن ما مواردي را كه شما بايد در زمان خريد جاروبرقي بايد به آن دقت كنيد را بيان خواهيم كرد.

در ابتدا شما بايد انتخاب كنيد: جاروبرقي كيسه‌ اي يا جاروبرقي بدون كيسه؟ جاروبرقي مخزني يا همان بدون كيسه همان‌ طوري كه از اسمش هم پيداست تفاوت در مخزن زباله آن است، زماني كه شما از جاروبرقي بدون كيسه استفاده مي ‌كنيد ديگر احتياج به كيسه نداريد اما محققان اين جاروبرقي بدون كيسه را براي كساني كه مشكل تنفسي دارند پيشنهاد نمي ‌كنند؛ چرا كه اين دسته از جاروهاي برقي در درازمدت باعث به وجود آمدن بيماري ‌هاي تنفسي در افراد مي ‌شوند به همين دليل است كه اكثر برندها تعداد مدل‌ هاي جاروبرقي بدون كيسه يا همان مخزني كمتري دارند.

 

اما مهم ‌ترين فاكتوري كه اكثر افراد براي انتخاب جاروبرقي به آن توجه مي ‌كنند وات آن است كه از 500 وات شروع مي ‌شود تا 3000 وات؛ بايد دقت داشته باشيد كه اين عدد نشان قدرت مكش جاروبرقي محسوب نمي‌ شود، چرا كه توان مكش بر اساس AirWatt  محاسبه مي ‌شود، هر چند كه مسلماً موتوري كه وات بيشتري دارد قدرت مكش بيشتري نيز خواهد داشت اما اگر دو جاروبرقي با وات يكسان را با يكديگر مقايسه كنيد متوجه مي‌ شويد كه قدرت مكش آنها مي ‌تواند كاملاً با يكديگر متفاوت باشد، چرا كه قدرت مكش به طراحي پارويي، اتصالات لوله‌ ها و عايق ‌بندي بدنه ارتباط مستقيم دارد، پس بهتر است وات را با اين حال مهم است در ابتدا بيشتر يك عدد فرض كنيم و تنها به آن اكتفا نكنيم و مدل، برند و موارد ديگر را نيز در مدنظر قرار دهيم.

يكي ديگر از فاكتورهاي بسيار مهم در يك جاروبرقي مناسب، داشتن فيلتر هواست كه هواي خروجي را تميز مي ‌كند چرا كه عدم اين وجود اين فيلتر هوا مي‌ تواند باعث به وجود آمدن آلرژي و بيماري‌ هاي تنفسي شود؛ از بهترين نوع اين فيلتر هوا مي ‌توان فيلتر با اشاره كرد كه در بيشتر مدل ‌هاي جاروبرقي بوش نيز ديده مي‌ شود. نكته بعدي جنس لوله خرطومي جارو است چرا اكثر افراد براي جابه‌جا كردن جارو آن را روي زمين مي ‌كشند و اين موضوع باعث پاره‌شدن لوله خرطومي مي ‌شود؛ لوله ‌هاي كنفي ديگر اين مشكل را ندارند و هيچ‌وقت شكسته و يا پاره نمي‌ شوند پس به اين‌گونه موارد نيز توجه لازم را داشته باشيد.

 

حال كليتي را درباره جارو شارژي بررسي كنيم؛ در ابتدا كه جاروهاي شارژي وارد بازار شدند، بسيار زياد مورد استقبال افراد قرار گرفتند اما به دليل آن كه قدرت مكش بسيار كمي داشتند و علاوه بر عمر كم باطري، مدت زمان شارژ آنها نيز بسيار كم بود؛ بسياري از مصرف‌كنندگانش، رضايت‌مندي بايد را از جارو شارژي‌ ها نداشتند. با گذر زمان همه چيز تغيير كرد؛ امروزه با استفاده از باطري‌ هاي جديد در جارو شارژي ديگر مشكل مدت زمان شارژ وجود ندارد و عمر آنها نيز بطور چشم‌ گيري افزايش پيدا كرد تا جايي كه بسياري از افراد حتي بجاي جاروبرقي از جارو شارژي در منزل خود استفاده مي ‌كنند؛ چراكه اين جاروها بدون سيم با قابليت جابه‌جايي راحت، وزن و صداي بسيار كم نياز آنها را برطرف كرد.

در اين ميان اگر بخواهيم از پرفروش‌ترين جاروهاي شارژي بگوييم، مي ‌توانيم جارو شارژي بوش را نام ببريم كه با تكنولوژي‌هاي به‌روز توانست در مدت زماني كوتاه جاي خود را در بازار دنيا پيدا كند. جارو شارژي‌ها امروزه به دو دسته كلي تقسيم مي ‌شوند جارو شارژي دستي و جارو شارژي عصايي اما توجه داشته باشيد كه بسياري از مدل هاي جارو شارژي دسته بلند و يا عصايي به دو شكل دستي و عصايي قابل استفاده هستند. براي درك بهتر اين مدل‌ هاي موجود و جديد مي ‌توانيد به فروشگاه اينترنتي بيست بخر مراجعه كنيد و حتي اگر قصد خريد جاروبرقي و يا جارو شارژي براي منزل خود داريد با كمترين قيمت از اين فروشگاه آنلاين تهيه كنيد و آن را درب منزلتان دريافت كنيد.

ويندوز 10 ايكس رسماً لغو شد!

اخبار سيستم عاملمايكروسافت

 

بالاخره پس از شايعات و گمانه‌زني‌هاي زياد، مايكروسافت امروز رسماً اعلام كرد كه پروژه سيستم عامل ويندوز 10 ايكس (Windows 10X) را لغو كرده است. اين اطلاعات در يكي از پست‌هاي وبلاگ مايكروسافت كه اتفاقاً خبر نسخه جديد به‌روزرساني ويندوز 10 21H1 را اعلام كرده، درج گرديده است. با ديجي رو همراه باشيد.

  1. به گفته مايكروسافت، با لغو شدن ويندوز 10 ايكس، اين شركت از ويژگي‌ها و قابليت‌هاي پروژه در ويندوز فعلي و ساير محصولات خود استفاده خواهد كرد. برخي از اين ويژگي‌ها در حال حاضر در نسخه پيش نمايش Windows Insider وارد شده‌اند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به فناوري كانتينر جديد در مايكروسافت ديفندر اپليكيشن گارد، تايپ صوتي پيشرفته‌تر و صفحه كليد لمسي مدرن با اندازه كليد، اصوات، رنگ‌ها و انيميشن‌هاي بهينه‌سازي شده، اشاره كرد. دوربين مداربسته
  2. ويندوز 10 ايكس در ابتدا قرار بود نسخه‌اي سبك از ويندوز 10 باشد و به طور خاص براي دستگاه‌هاي دو نمايشگره مانند سرفيس نئو (Surface Neo) طراحي شود. سپس اوايل سال جاري، مايكروسافت اعلام كرد كه تصميم خود را در مورد اين سيستم عامل عوض كرده و آن را براي لپ‌تاپ‌هاي تك صفحه‌اي منتشر خواهد كرد. حتي در ژانويه يك نسخه دمو از آن نيز در دسترس قرار گرفت. قيمت دوربين مداربسته

در حال حاضر، مايكروسافت مشغول تكميل به‌روزرساني جديد 21H1 خود براي ويندوز 10 است كه يك به‌روزرساني نسبتاً جزئي خواهد بود و به‌روزرساني بزرگ اين سيستم عامل براي عرضه در ماه اكتبر (مهر-آبان) برنامه‌ريزي شده است.

بيشتر بخوانيد  : دوربين مدار بسته   خريد دوربين مداربسته