روش آسان براي تميز كردن مايكروفر كالاپايا  

تعداد كمي از لوازم خانگي سريعتر از مايكروويو شما آشفته مي شوند. سوپ پاشيده شده، سس ريخته شده و اسپاگتي پاشيده شده، همگي مي توانند يك چالش واقعي براي پاك كردن آنها از ديواره هاي داخلي مايكروويو پس از كيك شدن در آنجا باشند. اما خبر خوب اين است كه مجبور نيستيد ساعت‌ها را براي تميز كردن همه اين آشفتگي‌هاي ناخوشايند صرف كنيد! اين سه هك تميز كردن، مايكروويو شما را در كمترين زمان به ظاهري جديد تبديل مي كند.

 

 

1. ليمو

 

اين روش احتمالاً ساده‌ترين روش است و اين مزيت را دارد كه كل آشپزخانه شما را خوشبو مي‌كند! يك ليمو با اندازه متوسط ??را برداريد و آن را از وسط برش دهيد، هر دو نيمه را صاف به سمت پايين در يك كاسه كوچك آب قرار دهيد. كاسه را با ليموها در مايكروويو قرار دهيد و به مدت يك دقيقه روي حرارت زياد قرار دهيد، يا تا زماني كه ببينيد درب مايكروويو شروع به بخار شدن كرد. قبل از باز كردن درب مايكروويو، اجازه دهيد بخار براي يك دقيقه بماند.

 

پس از آن، آن را باز كنيد و داخل آن را با دستمال كاغذي پاك كنيد. بخار آب بايد تمام آن نشت‌هاي پوسته‌شده را به راحتي پاك كند و ليمو با باكتري‌ها و ميكروب‌هايي كه ممكن است در داخل آن رشد كرده‌اند مبارزه كند. بعلاوه، باعث مي‌شود كه كل چيز بوي مركبات تازه داشته باشد!

 

2. جوش شيرين

 

جوش شيرين يك خوشبو كننده و ضدعفوني كننده عالي و بي خطر براي مواد غذايي است، به علاوه به آرامي ساينده است، بنابراين مي توانيد بدون آسيب رساندن به داخل مايكروويو، ريزش ها را از بين ببريد. دو قسمت جوش شيرين و يك قسمت آب را با هم مخلوط كنيد تا خميري غليظ و ساينده درست كنيد. خمير جوش شيرين خود را روي بدترين لكه ها بماليد، به كل قسمت داخلي مايكروويو يك پوشش يكنواخت بدهيد، سپس اجازه دهيد به مدت پنج دقيقه بماند. در اين مرحله، مي توانيد خمير و لكه ها را با آن پاك كنيد يا مي توانيد با استفاده از روش بعدي دو برابر كنيد.

 

دست يك زن براي لمس دكمه اي روي مايكروويو فولاد ضد زنگ دراز مي شود.

 

3. سركه

 

اين هك تقريباً به آساني هك اول است و شما مي توانيد آن را به تنهايي يا به عنوان ادامه خيساندن جوش شيرين خود انجام دهيد. فقط يك كاسه را با دو فنجان آب و دو قاشق غذاخوري سركه سفيد پر كنيد و مخلوط را به مدت يك يا دو دقيقه در مايكروويو قرار دهيد. سركه داراي خواص پاك كنندگي قدرتمندي است و همراه با بخار، تمام موادي كه روي مايكروويو شما بسته شده اند را از بين مي برد. درب مايكروويو را براي چند دقيقه پس از اتمام كار بسته نگه داريد تا بخار واقعاً كار كند. سپس آن را باز كرده و آن را پاك كنيد، مطمئن شويد كه باقي مانده جوش شيرين از روش قبلي را پاك كنيد.

 

 

 

حالا يك نفس عميق بكش. متوجه چيز متفاوتي شده ايد؟ درست است، ديگر از بوي پاپ كورن سوخته يا بوي ماندگار شام هفته گذشته خبري نيست! علاوه بر پاك‌كننده‌هاي فوق‌العاده، همه اين هك‌ها بوي نامطبوع را از مايكروويو شما نيز پاك مي‌كنند. اكنون شما آماده هستيد تا يك وعده غذايي آسان بدون درهم ريختگي و بدون استرس در مورد ميكروب ها يا طعم هاي ناخواسته درست كنيد.

منبع : فروشگاه اينترنتي كالاپايا 

طلاق و رسيدگي خارج از دادگاه: حل اختلاف جايگزين

 

تصور اينكه شما و همسرتان طلاق مي‌گيريد، به اندازه كافي بد است، بدون اينكه مجبور باشيد براي تصميم‌گيري در مورد اينكه چه كسي اثاثيه را دريافت مي‌كند، با آزمايشي روبرو شويد. به همان اندازه كه محاكمه ها در تلويزيون تجليل مي شوند، اكثر اختلافات حقوقي هرگز به اين حد نمي رسند و معمولاً با حل و فصل خارج از مراحل دادگاه حل مي شوند. طلاق ها فرقي با هم ندارند. در اينجا يك آغازگر سريع در مورد طلاق و مراحل خارج از دادگاه است.

 

حل اختلاف و طلاق جايگزين

همه طلاق ها نبايد به دادگاه مراجعه كنند. طلاق را مي توان از طريق مذاكرات غيررسمي بين شما و همسرتان (معمولاً با وكلاي دادگستري) ، با استفاده از رويه هاي حل اختلاف جايگزين خارج از دادگاه (ADR) كه تمايل به حل و فصل داوطلبانه دارد ، يا در محاكمه سنتي حل و فصل كرد. اكثريت قريب به اتفاق طلاق ها قبل از آنكه مسائلي در برابر قاضي يا هيئت منصفه مطرح شود ، حل مي شود ، بسياري از آنها با استفاده از فرايندهاي ADR مانند ميانجيگري ، قانون همكاري خانوادگي و داوري.

 

به عنوان مثال ، بيشتر و بيشتر زوجين از ميانجيگري براي حل مشكلات ازدواج استفاده مي كنند. و محبوبيت ميانجي گري نقش وكلاي طلاق را از نمايندگي موكلان خود در يك نبرد حقوقي به ايفاي نقش وكيل ميانجي گري طلاق براي كمك به موكلان براي دستيابي به موفقيت ميانجي گري تغيير داده است. در اين نقش جديد، وكلا مي توانند به عنوان مربي وكيل، مشاور حقوقي و مشاور حقوقي در فرآيند ميانجي گري طلاق خدمت كنند.

 

آيا حل اختلاف جايگزين براي شما مناسب است؟

اگر شما و همسرتان تصميم به پايان دادن به ازدواج خود داريد، ADR يكي از گزينه‌هاي حل و فصل اختلافات جاري در مورد تقسيم اموال، حضانت فرزند، حمايت از كودك و غيره است. در مورد عواملي مانند 1) ميزان اختلاف شما و همسرتان در مورد مسائل كليدي، و 2) تمايل شما به همكاري براي حل اين مسائل. .

 

فرآيندهاي ADR نسبت به دادگاه هاي سنتي كمتر خصمانه و غير عادي تر هستند و ممكن است حل و فصل زودهنگام را تشويق و تسهيل كنند. با ميانجيگري و يك گزينه ADR ساختارمندتر است كه در آن يك شخص ثالث خنثي پس از شنيدن شواهد و استدلال هاي همسران تصميم مي گيرد. تصميم داور در يك پرونده طلاق لزوماً نهايي نيست و طرفين ممكن است همچنان بتوانند مسائل كليدي را در يك تاريخ بعدي در دادگاه حل و فصل كنند. اكثر حل و فصل هاي طلاق خارج از دادگاه نياز به سطحي از طلاق دارند

 

برخي از ايالت‌ها در حال حاضر از زوج‌هاي طلاق مي‌خواهند قبل از رسيدگي به دادگاه خانواده، نوعي ADR را انجام دهند، بنابراين ايده خوبي است كه گزينه‌هاي خود را درك كنيد. مي توانيد با راه حل هاي خارج از دادگاه براي حل طلاق آشنا شويد و در طلاق خود كمك بگيريد.

 

با صحبت با وكيل درباره طلاق و رسيدگي هاي خارج از دادگاه بيشتر بدانيد

طلاق، چه در داخل دادگاه و چه در خارج از دادگاه، مي تواند از نظر احساسي و قانوني يك فرآيند دشوار باشد. به همين دليل، ايده خوبي است كه با يك وكيل طلاق ماهر تماس بگيريد كه بتواند شما را در اين فرآيند راهنمايي كند، قانون را توضيح دهد و مراحل بعدي محتاطانه را توصيه كند.

منبع: https://soo.gd/9JLSo

پايتون را از كجا ياد بگيريم ؟‌

 

دوره ي آموزش كامل زبان قدرتمند پايتون توسط مهندس نيك زاد تهيه شده است و با كيفيت عالي در بخش فروشگاه وب سايت آواسام قرار گرفته است.

اين دوره ي آموزشي يكي از بهترين دوره هاي آموزشي زبان برنامه نويسي پايتون به زبان فارسي است.

در اين دوره ي آموزشي پايتون از صفر شروع ميشود و مباحث اصلي و پايه اي زبان پايتون تدريس ميگردد.

6_q6e4.png

آيا ميدانستيد كه پايتون يكي از قوي ترين و محبوب ترين زبان هاي برنامه نويسي جهان است كه در هر كشوري از جهان بازار كار عالي دارد ؟

پس اگر يك برنامه نويس هستيد يا قصد داريد يك برنامه نويس شويد ، بايد پايتون را ياد بگيريد تا بتوانيد در بازار كار حرفي براي گفتن داشته باشيد.

اكثر استارتاپ ها به دليل پرفرمنس بهتر و همچنين هزينه هاي كمتر از زبان پايتون جهت پياده سازي استارتاپ هاي خود استفاده ميكنند.

پايتون يك زبان برنامه نويسي رايگان و متن باز است.

در اين آموزش فارسي كه براي اولين بار در اين كيفيت به زبان فارسي توليد شده است بسياري از نكات مهم پايتون به شما منتقل ميشود.

در اين دوره ي آموزشي علاوه بر اينكه مباحث اصلي خود زبان پايتون را ياد ميگيريد شما به درك درستي از برنامه نويسي نيز پي خواهيد برد كه همين مسئله باعث ساده تر شدن يادگيري زبان هاي ديگر ميشود و همچنين اصول برنامه نويسي و نحوه ي كار كردن زبان ها را ياد خواهيد گرفت.

پايتون شي گراست و در اين آموزش نيز به مباحث جالب و شيريني درباره ي آموزش شي گرايي در پايتون پرداخته خواهد شد.

 

?

پايتون چيست؟

 

پايتون چيست : امروزه تعداد زبان هاي برنامه نويسي بسيار زياد است و هر كدام كاربردهاي مختلفي دارند. هر كدام از اين زبان‌ها مزايا و معايب خودشان را دارند. يكي از زبان‌ هاي برنامه نويسي مطرح بين برنامه نويسان پايتون است كه روز به روز به ميزان محبوبيت آن اضافه مي شود. از اين زبان برنامه نويسي براي انجام كارهايي زيادي از جمله برنامه نويسي هوش مصنوعي، توسعه وب، ساخت اپليكيشن هاي موبايل و دسكتاپ استفاده مي شود. اگر براي شروع آموزش پايتون و انتخاب آن با شك، ترديد و سوالات زيادي در حال دست و پنجه نرم كردن هستيد، ادامه اين مطلب را از دست ندهيد تا بدانيد زبان برنامه نويسي پايتون چيست و چه كارهايي را مي تواند انجام دهد. همچنين اگر تجربه برنامه نويسي با متلب و انجام پروژه متلب را داريد مي توانيد مقاله مقايسه متلب و پايتون را مطالعه كنيد.

پايتون يك زبان برنامه نويسي سطح بالا تفسير شده براي برنامه نويسي عمومي است. اين زبان داراي يك فلسفه طراحي است كه بر خواندن كد، به خصوص با استفاده از فضاي خالي مهم استوار است. Python داراي يك سيستم نوع پويا و مديريت حافظه خودكار است و پارادايم هاي چندگانه برنامه نويسي را پشتيباني مي كند. مفسر پايتون براي بسياري از سيستم عامل ها در دسترس است.

به بيان فني، «پايتون» (Python) يك زبان برنامه‌نويسي «شي‌گرا» (Object-Oriented) و «سطح بالا» (High-Level) با «معناشناسي» (Semantic) پوياي يكپارچه شده براي وب و ساخت و توسعه «نرم‌افزارهاي كاربردي» (Application software) است. اين زبان برنامه‌نويسي در زمينه «توسعه سريع نرم‌افزارهاي كاربردي» (Rapid Application Development) داراي جذابيت بالايي محسوب مي‌شود زيرا داراي «انواع پويا» (Dynamic Types) و «انقياددهنده پويا» (Dynamic Binding) است.

پايتون، زبان برنامه‌نويسي نسبتا ساده‌اي محسوب مي‌شود كه يادگيري آن به دليل دارا بودن «نحو» يكتايي كه بر قابليت خوانايي تمركز و تاكيد دارد آسان است. خواندن و ترجمه كدهاي نوشته شده به زبان برنامه‌نويسي پايتون نسبت به ديگر زبان‌ها براي «توسعه‌دهندگان» (Developers) ساده‌تر محسوب مي‌شود. اين موضوع به نوبه خود هزينه‌هاي نگهداري و توسعه برنامه‌هاي نوشته شده به اين زبان را كاهش مي‌دهد زيرا امكان همكاري تيم‌ها بدون مواجهه با موانع زباني و وجود تجربيات كاري متفاوت در ميان اعضاي تيم را به دست مي‌دهد.

علاوه بر اين، پايتون از «ماژول‌ها» (modules) و «بسته‌ها» (packages) استفاده مي‌كند، بدين معنا كه برنامه‌هاي اين زبان قابل طراحي به سبك «ماژولار» (modular) هستند و كدهاي نوشته شده در يك پروژه در پروژه‌هاي گوناگون ديگر نيز قابل استفاده مجدد محسوب مي‌شوند. هنگامي كه كاربري ماژول يا بسته مورد نياز خود را توسعه داد، خودش يا ديگر علاقمندان (در صورتي كه كد در اختيار عموم قرار بگيرد) مي‌توانند آن را براي استفاده در ديگر پروژه‌ها گسترش دهند. «ايمپورت» (Import) و «اكسپورت» (Export) كردن اين ماژول‌ها نيز كار آساني است.

 

پايتون چيست و چگونه به‌وجود آمد؟

 

زبان برنامه‌نويسي پايتون در سال ???? ميلادي توسط يك برنامه‌نويس هلندي به‌نام خيدو فان روسوم (Guido van Rossum) ايجاد شد، اين زبان با قابليت‌هاي فراوان و شگفت‌انگيزي كه دارد تحولي در دنياي برنامه‌نويسي به‌وجود آورده است، از توسعه‌ي برنامه‌هاي تحت وب گرفته تا ايجاد بازي‌هاي رايانه‌اي!

در سال‌هاي اخير، پايتون مورد توجه بسياري از برنامه‌نويسان بوده و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده مي‌شود، هرچند هنوز در ايران هنوز جايگاه خود را پيدا نكرده است، ولي مي‌توان آينده‌‌‌ي روشني براي آن تصور كرد، زيرا كاربردهاي فراواني داشته و در برنامه‌نويسي بسياري از وبسايت‌هاي معتبر مورد استفاده قرار گرفته است.

پايتون يك زبان اسكريپتي است كه كدهاي آن در پلتفرم هاي لينوكس، ويندوز، مكينتاش، سيستم عامل‌هاي موبايل و حتي پلي‌استيشن قابل اجراست و به‌دليل قابليت‌هاي فراواني كه دارد، به يكي از زبان‌هاي مورد علاقه‌ي برنامه‌نويسان وب تبديل شده و شركت‌هاي بزرگي مثل گوگل، ياهو، اينستاگرام، ناسا، يوتيوب و… در سطح بالايي در حال استفاده از آن هستند.

 

زبان برنامه نويسي پايتون چه ويژگي هايي دارد؟

 

اولين و مهمترين ويژگي اين زبان «سادگي و آساني» آن مي باشد. اين ويژگي آموزش پايتون را به يكي از بهترين گزينه ها براي انتخاب كساني تبديل كرده است كه قصد دارند براي اولين بار به آموزش برنامه نويسي بپردازند پايتون را خيلي سريع مي توانيد ياد بگيريد و به سرعت كدنويسي را با آن شروع كنيد. اما اشتباه نكنيد، سادگي پايتون به معناي ضعيف بودن آن نيست، بلكه python يك زبان برنامه نويسي مفسري، چندمنظوره و سطح بالاست كه از شي گرايي و برنامه نويسي ساختار يافته به طور كامل پشتيباني مي كند.

 از اين زبان برنامه نويسي به طور گسترده در دنيا استفاده مي‌شود و براي آن فرقي نمي كند كه هدف شما از استفاده آن ايجاد وب اپليكيشن و برنامه نويسي دسكتاپ است و يا حتي برنامه نويسي هوش مصنوعي و يادگيري ماشيني، اين زبان به بهترين نحو از عهده تمام آن ها بر خواهد آمد و به ‌جرات مي‌توان ادعا كرد كه در ديگر زمينه هاي برنامه‌ نويسي شما را تنها نخواهد گذاشت. براي اينكه بدانيد كه مهمترين ويژگي‌هاي پايتون چيست كه آن را به چنين زبان قدرتمندي تبديل كرده است، بايد با ساختار آن آشنا شويد.

پايتون زباني قدرتمند و منعطف است كه ساختاري بسيار منظم و كدنويسي در آن بسيار راحت است. اين زبان برنامه نويسي تمركز زيادي روي خوانايي كدها دارد، به طوري كه هر كسي مي‌تواند به راحتي كدهاي اين زبان را بخواند و با آن ارتباط برقرار كند. همانطور كه اشاره شد، پايتون از انواع روش‌هاي برنامه نويسي مثل پروسه‌اي، تابعي و البته شيء گرايي پشتيباني مي‌كند. همين مورد باعث شده كه در پروژه‌هاي بزرگ و حساس روي پايتون حساب باز كنند.

مفسري بودن اين زبان يعني كدهاي پايتون خط به خط توسط مفسر ترجمه مي‌شوند. مفسر پايتون براي سيستم عامل هاي مختلف وجود دارد. وظيفه اين مفسر تبديل كدهاي پايتون به زبان ماشين و سپس اجراي آن ها است. بسياري از توزيع‌هاي لينوكس به طور پيشفرض پايتون و مفسر آن را دارند و شما بدون نياز به انجام هيچ اقدامي مي‌توانيد كدنويسي را در اين سيستم عامل شروع كنيد. همچنين فايل نصبي نسخه ويندوز و سيستم عامل مك‌ هم از سايت پايتون قابل دانلود است.

هر نرم افزار يا ابزار جديد كه معرفي مي‌شود، براي انتشار از يك پروانه يا مجوز (License) استفاده مي‌كند. اين مجوزها ماهيت برنامه را مشخص مي‌كنند و به بقيه نشان مي‌دهند كه چطور بايد از نرم افزار استفاده كرد. مثلا نرم افزارهاي آزاد ? سطح آزادي را به برنامه نويس تضمين مي‌دهند و لايسنس GPL اين چهار سطح را در خود جا داده است. ? سطح آزادي كه نرم افزارهاي آزاد بايد از آن پيروي كنند عبارتند از:

  1. كاربران بتوانند نرم افزار را به هر منظوري استفاده كنند.
  2. كابران بتوانند نرم افزار را تغيير دهند و به سورس كد برنامه دسترسي داشته باشند.
  3. كاربران بتوانند يك نسخه از نرم افزار را بازنشر كنند.
  4. ديگر كاربران بتوانند نسخه‌هاي بازنشر شده را ويرايش كرده و دوباره انتشار دهند.

پايتون تحت پروانه اختصاصي خودش به نام PSFL يا Python Software Foundation License منتشر مي‌شود. اين مجوز كاملا مشابه مجوز GPL است، اما در بند چهارم سخت‌گيري كمتري براي بازنشر نرم افزارها در نظر گرفته است. به همين دليل توسعه دهندگان به راحتي براي اين زبان كتابخانه هاي زيادي طراحي كرده اند و به لطف آن‌ها پايتون كتابخانه‌هاي مشهوري دارد كه در توسعه و پيشرفت آن نقش مهمي ايفا كردند. اين كتابخانه‌ها بودند كه پايتون را محبوب‌تر كرده و پاي اين زبان را به حوزه‌هاي مختلفي مثل طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، هوش مصنوعي و داده كاوي باز كردند.

مزاياي پايتون چيست؟

من براي يادگيري زبان پايتون از دوره ي آموزش جامع پايتون سايت آواسام استفاده كردم و پيشنهاد ميكنم بسيار عالي بود.

  • حضور ماژول هاي شخص ثالث
    Python (PyPI) شامل چندين ماژول شخص ثالث است كه باعث مي شود Python بتواند با بسياري از زبان ها و سيستم عامل هاي ديگر ارتباط برقرار كند.
  • كتابخانه هاي پشتيباني گسترده:
    پايتون كتابخانه استاندارد بزرگي را ارائه مي دهد كه شامل موضوعات مختلف مانند پروتكل اينترنت ، عمليات رشته ، ابزارها و سرويس هاي وب و رابط هاي سيستم عامل است. بسياري از كارهاي برنامه نويسي پر كاربرد قبلاً در كتابخانه استاندارد نگاشته شده اند كه باعث مي شود طول كد به طور قابل توجهي كاهش داده شود.
  • منبع باز:
    زبان پايتون تحت مجوز OSI تأييد شده است كه استفاده و توزيع آن را آزاد مي كند ، از جمله براي اهداف تجاري. علاوه بر اين ، توسعه آن توسط جامعه اي انجام مي شود كه از طريق ميزباني كنفرانس ها، براي كد آن همكاري مي كنند و ماژول هاي بي شماري را براي توسعه آن فراهم مي كنند.
  • يادگيري سريع و آسان:
    ، پايگاه گسترده كاربران و توسعه دهندگان فعال باعث شده است تا يك بانك منابع اينترنتي غني براي ترغيب توسعه و ادامه پذيرش زبان ايجاد شود.
  • ساختار داده هاي كاربر پسند: :
    پايتون داراي ساختار داخلي داده ها و فرهنگ نامه ها است كه مي تواند براي ساخت سريع داده هاي زمان اجرا سريع استفاده شود.
  • بهره وري و سرعت:
    پايتون داراي طراحي شي گرا تميز است ، قابليت هاي كنترل پيشرفته يك فرايند را فراهم مي كند ، و توانايي هاي ادغام و پردازش متن دارد ، كه همه اينها به افزايش سرعت و بهره وري آن كمك مي كند. پايتون گزينه اي مناسب براي ساخت برنامه هاي پيچيده داراي چند پروتكل تحت شبكه محسوب مي شود.

معايب پايتون چيست؟

 

  • سرعت:
    پايتون كندتر از C يا C ++ است. پايتون يك زبان سطح بالا است ، برخلاف C يا C ++ به سخت افزار نزديك نيست.
  • توسعه موبايل:
    پايتون يك زبان خيلي خوب براي توسعه موبايل نيست. اين يك زبان ضعيف براي محاسبات موبايل است. به همين دليل است كه برنامه هاي اندكي در تلفن هاي همراه مانند Carbonnelle در آن ساخته شده اند.
  • مصرف حافظه:
    پايتون براي كارهاي فشرده حافظه گزينه مناسبي نيست. به دليل انعطاف پذيري انواع داده ها ، مصرف ميزان حافظه پايتون نيز زياد است.
  • دسترسي به پايگاه داده:
    پايتون با دسترسي به بانك اطلاعات محدوديت هايي دارد. در مقايسه با فن آوري هاي رايج مانند JDBC و ODBC ، لايه دسترسي به پايگاه داده Python كمي توسعه نيافته و بدوي است.
  • خطاهاي زمان اجرا:
    برنامه نويسان پايتون در زمينه طراحي زبان چندين موضوع را ذكر كردند. از آنجا كه اين زبان به صورت پويا تايپ مي شود ، به آزمايش بيشتري نياز دارد و داراي خطاهايي است كه فقط در زمان اجرا نشان مي دهد.

دوره ي آموزش فارسي زبان برنامه نويسي پايتون

خريد اقساطي خودرو

خريد اقساطي خودرو در دنيا بسيار رايج است و از طريق آن صاحب خودرو. من يك زندگي عالي داشتم ، يك زندگي عالي داشتم و روحيه اي عالي داشتم. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه بودجه لازم براي خريد خودرو مورد نياز خود را نداريد يا نمي خواهيد براي مدت طولاني هزينه پرداخت كنيد ، بايد از اين فرصت براي خريد خودرو به صورت قسط صفر يا خريد دوست دوم و ماشين استفاده شده از من ، يكي از اعضاي جمهوري من يك سوسياليست از بوسني و هرزگوين هستم. همه مهمترين كارها ، زيباترين چيزها ، مهمترين كارها ، مهمترين كارهايي كه مي توانيد انجام دهيد.

 

به دنبال تبليغات رايگان باشيد

 

فروش معوق خودروهاي فرسوده و صفر

خريد خودرو با قسط صفر در ساياخودرو

شركت هاي مختلف در جوران خودروهاي خود را در قالب طرح فروش اقساطي خودرو صفر آماده كرده اند. تصوير و نام كتاب زيباترين و زيباترين و زيباترين و زيباترين است. شماره شركت ساياخودرو تماس حاصل فرماييد..

 

خريد خودروي فرسوده به تعويق افتاد

من نمي ترسم ، اما نمي توانم كار خوبي انجام دهم. مي توانيد فرم زير را پر كرده و درخواست خود را ارسال كنيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و از شما درخواست پيگيري كنند تا در صورت موجود بودن خودرو مورد نياز شما ، خريد به اتمام برسد.

 

جزيره كدروس و سايگا در ايران

پايتخت ايران

ايران خودرو قديمي ترين و مشهورترين شركت خودروسازي ايران است كه در ابتدا كار خود را با نام ايران ناسيونال با مونتاژ خودروها و پس از توليد قطعات آغاز كرد و پس از انقلاب به كار خود ادامه داد و نام خود را به ايرانخودرو تغيير داد. اين در مورد قدرت خداوند ، پروردگار خدا نيست.

 

ساكسوني

سايپا را مي توان خودروساز اقتصادي در ايران ناميد كه سياست آن هميشه بر اين اساس استوار است كه خودروها تا حد ممكن ارزان و مقرون به صرفه هستند. اما اين شركت از افزايش شديد قيمت ها در امان نيست و من بسيار خوشحالم ، بسيار افتخار مي كنم ، من هستم كه شما را به دنيا آوردم و بسيار خوشحالم.

قيمت چوب ترموود از نوع سخت چوب بيشتر از نوع نرم چوب است و براي خريد ترموودهاي سخت از اين نوع بايد هزينه زيادي پرداخت شود كه محصولي كه در نتيجه اين فرآيند به دست ميآيد ميتواند خيلي گران قيمت باشد. اما بشر در طول سال هاي مختلف به اين نتيجه رسيد كه سوزاندن چوب ها موجب مي شود كه آن ها مقاومت بالاتري در برابر شرايط جوي داشته باشند و در نتيجه توانستند عنصري با مقاومت بيش تر بسازند. همين نتيجه گيري ها اساس عرضه ترمووود به بازار شد كه امروزه و در معماري مدرن از اين متريال استفاده هاي زيادي مي شود. شركت روما وود تمامي توليدات خود را بر اساس و پايه استاندارد هاي جهاني به بازار عرضه مي كند . چوب پلاست به عنوان متريالي جديد در گروه كامپوزيتي قرار دارد كه از پودر چوب، به همراه مواد پليمري تشكيل مي شود و در ابعاد و قالب هاي مختلف و متنوع به روش اكستروژن توليد و عرضه مي گردد. يكي از اقسام ترموود مبتني بودن بر روش توليد است . به عنوان مثال وايكينگ ها از اين روش براي ايجاد سازه هاي بيروني بهره مي بردند. دوام اين نوع ترمووود بسيار بالا است و به همين دليل، اين نوع ترمووود قابل استفاده در فضاي خارجي ساختمان است.ترمووود ها مانند ساير انواع چوب داراي جنسهاي مختلفي هستند.

 

طبيعتاً گره هاي چوب داراي اشكال مختلفي است و اين اشكال بستگي به نوع چوب دارد . قيمت ترموود به انتخاب شما در ميان انواع چوب و انواع برند هاي داخلي و خارجي بستگي خواهد داشت. هزينه كل به پيچيدگي كار، سطح جزئيات در پايان و اندازه منطقه اي كه بايد نما شود بستگي دارد. كاربرد اصلي چوب ترمو در انواع نماهاي ساختماني است ، فقط به اين نكته توجه داشته باشيد كه درز انبساط حدود ? سانتي متر بين ترمووود و ساير متريال هاي مورد استفاده را رعايت كنيد ، چرا كه چوب هميشه تغيير سايز خواهد داشت و به اصطلاح بازي ميكند .همچنين ميتوان در فضاهاي مرطوب نظير حمام ، سرويس بهداشتي ، سونا ، كف دور استخر و غيره نيز از ترمووود استفاده كرد ، استفاده از چوب ترمو در آلاچيق و پرگولا نيز به دليل خصلت چوب بودن كاملا پذيرفته است. مهمترين ايرادي كه به ترموودها ميتوان گرفت آسيبي است كه به محيط زيست وارد ميكند چرا كه براي اجراي نماي چوب با انواع ترموودها بايد تعداد زيادي از درختان جنگل تخريب شده و اين موضوع آسيب جدي به محيط زيست ميزند و اين مشكل در بحث ترموود نما پر رنگتر است. بدين معنا كه در فرآيند توليد اين نوع ترمو، بحث دوام طبيعي اين محصول به عنوان كليدي ترين و مهم ترين خاصيت مطرح است

 

اين كشور براي اولين بار خط توليد اين چوب را راه اندازي و اقدام به توليد آن نمود . به گونهاي كه آلاچيق فلزي را با استفاده از رنگهاي اپوكسي پوشش ميدهند و از چوب ترمو در اجراي آلاچيق چوبي استفاده ميكنند. براي استفاده از چوب ترمو به عنوان نماي ساختمان گزينه هاي زيادي را در دست خواهيد داشت. به همين دليل است كه آن را متريالي بي نظير مي دانيم. ترموود چيست و چرا متريالي بي نظير است؟ ترموود، چوب فراوري شده با ماندگاري عالي و ظاهر بي نظير است كه شما عزيزان مي توانيد براي خريد آن مشاوره رايگان دريافت كنيد. فروش ترمو در كرج و نصب حرفه اي آن يكي از خدمات ما در فونيكس براي شما عزيزان خواهد بود. از آنجا كه در هنگام نصب، چوب مي تواند شكافته شود، نصب كنندگان شما ممكن است نياز به سوراخ كاري داشته باشند. در آغاز يك نكته مهم در خريد ترموود وجود دارد كه بايد به آن توجه شود در حال حاضر هيچ برند معتبر اروپايي و فنلاندي توليد كننده ترموود در ايران فروش ندارد به همين دليل اگر عده اي سودجو قصد فريب شما را دارند در خريد ترمووود دقت كنيد.

 

اين محصول خيلي از محدوديت هاي استفاده از چوب را ندارد. مجموعه كيا چوب با سابفه درخشان به مدت 15 سال در زمنيه دكوراسيون داخلي و خارجي و همچنين فضا سازي و نما سازي خارجي فعاليت داشته و همواره توانسته خود را در رتبه هاي بالا در اين زمينه برساند. همانطور كه مي دانيد با استفاده از گرما، كاج و صنوبر فنلاندي را با دماي بيش از 200 درجه سانتيگراد ، حرارت مي دهند. تفاوت اصلي نرم چوب و سخت چوب در چگونگي به وجود آمدن آنها است كه چوب نرم عمدتا از درختاني سوزني برگ مانند سرو و صنوبر و كاج به دست ميآيد كه به آنها درختان هميشه بهار هم ميگويند چرا كه در فصل سرد سال برگ خود را از دست نميدهند و پوشش هميشه سبزي دارند كه در تمام سال وجود دارد. چوب زيبايي طبيعت را به زندگي شهري مي آورد و با فضاي سبز اطراف هارموني زيبايي برقرار مي نمايد.

منبع : بست چوب

 

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/JadeSenio2

https://www.spreaker.com/user/15460514

https://justpaste.it/7d32p

https://www.atlasobscura.com/users/shaniduke2

https://500px.com/p/shaniduke2?view=photos

https://slides.com/shaniduke2

https://logopond.com/JadeSenio2/profile/511350/?filter=&page=

 

خريد اقساطي خودرو

خريد اقساطي خودرو در دنيا بسيار رايج است و از طريق آن صاحب خودرو. من يك زندگي عالي داشتم ، يك زندگي عالي داشتم و روحيه اي عالي داشتم. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه بودجه لازم براي خريد خودرو مورد نياز خود را نداريد يا نمي خواهيد براي مدت طولاني هزينه پرداخت كنيد ، بايد از اين فرصت براي خريد خودرو به صورت قسط صفر يا خريد دوست دوم و ماشين استفاده شده از من ، يكي از اعضاي جمهوري من يك سوسياليست از بوسني و هرزگوين هستم. همه مهمترين كارها ، زيباترين چيزها ، مهمترين كارها ، مهمترين كارهايي كه مي توانيد انجام دهيد.

 

به دنبال تبليغات رايگان باشيد

 

فروش معوق خودروهاي فرسوده و صفر

خريد خودرو با قسط صفر در ساياخودرو

شركت هاي مختلف در جوران خودروهاي خود را در قالب طرح فروش اقساطي خودرو صفر آماده كرده اند. تصوير و نام كتاب زيباترين و زيباترين و زيباترين و زيباترين است. شماره شركت ساياخودرو تماس حاصل فرماييد..

 

خريد خودروي فرسوده به تعويق افتاد

من نمي ترسم ، اما نمي توانم كار خوبي انجام دهم. مي توانيد فرم زير را پر كرده و درخواست خود را ارسال كنيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و از شما درخواست پيگيري كنند تا در صورت موجود بودن خودرو مورد نياز شما ، خريد به اتمام برسد.

 

جزيره كدروس و سايگا در ايران

پايتخت ايران

ايران خودرو قديمي ترين و مشهورترين شركت خودروسازي ايران است كه در ابتدا كار خود را با نام ايران ناسيونال با مونتاژ خودروها و پس از توليد قطعات آغاز كرد و پس از انقلاب به كار خود ادامه داد و نام خود را به ايرانخودرو تغيير داد. اين در مورد قدرت خداوند ، پروردگار خدا نيست.

 

ساكسوني

سايپا را مي توان خودروساز اقتصادي در ايران ناميد كه سياست آن هميشه بر اين اساس استوار است كه خودروها تا حد ممكن ارزان و مقرون به صرفه هستند. اما اين شركت از افزايش شديد قيمت ها در امان نيست و من بسيار خوشحالم ، بسيار افتخار مي كنم ، من هستم كه شما را به دنيا آوردم و بسيار خوشحالم.

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

 

شركت پاوان طب يكي از توليد كننده هاي نسبتا جديد اما بسيار حرفه اي در زمينه توليد ماسكهاي پزشكي سه لايه اي در ايران است. اين شركت فعاليت خود را از زمان كرونا آغاز كرده است. اما در همين مدت كم توانسته با توليد كالاهايي بسيار تخصصي و با كيفيت بالا سهم زياد و به نسبت خوبي از بازار را از آن خودش كند. شركتي كه ماسكهايي بهداشتي و با فيلتراسيون خوب را به بازار وارد كرده است. محصولاتي بسيار متنوع كه حق انتخاب را هم براي مشتريان بيشتر كرده اند.

 

ماسك طوسي رنگ محصول جديد اين شركت است كه با استقبال خوبي رو به رو شده است. محصولي با رنگ خاص خاكستري جذاب كه به خاطر زيبايي و متفاوت بودنش بسيار هم مورد استقبال واقع شده است. طرفدارن اين ماسك جديد و با رنگ متفاوت هم خانم ها و هم آقايان بوده اند. گفتني است كه لايه هاي رنگي اين ماسك بهداشتي و استاندارد هستند و هيچ تفاوتي با ماسكهاي سفيد توليد شده توسط همين شركت ندارند.

 

اين محصول كش طوسي رنگ و جالبي دارد كه با رنگ بدنه ماسك و لايه رويي آن هماهنگ شده است و همين هم جذابيت و زيبايي محصول را دو چندان كرده است. همين ويژگي ساده باعث شده اين محصول روي صورت به زيبايي قرار گيرد و ظاهر و شكلي خاص و متفاوت داشته باشد.

 

لايه ملت بلوني استفاده در اين محصول از ملت بلون سفيد رنگ و با ضخامت بالاست كه فيلتراسيون بسيار عالي دارد و به راحتي مي تواند باعث جلوگيري از مشكلات و بيماري هاي با راه انتقال تنفس شود. اين محصول به خاطر فيلتراسيون خيلي خوبي كه دارد حتي براي بيمارستان ها هم قابل استفاده است. اگر در شرايط كرونايي به دنبال محصولي با خاصيت فيلتر كنندگي خوب مي گرديد اين محصول مي تواند يك انتخاب متفاوت براي شما باشد. محصولي با فيلتراسيون خوب كه ظاهري جديد و زيبا هم دارد.

 

فيكسر بيني نرم و منعطف استفاده شده در اين ماسك همانند ديگر ماسكهايي كه شركت پاوان طب تا به حال توليد كرده است بسيار راحت است. به شما اين اجازه را مي دهد كه با يك بار حالت دادن به كمك يك دست آن را شبيه به شكل بيني خود حالت دهيد و به راحتي قسمت بالايي ماسك خود را فيكس كنيد و باعث كاهش وارد شدن جريان هوا از بالاي ماسك شويد. فيكسري كه نمي شكند و در بين لايه هاي ماسك قرار گرفته است و هرگز بيرون نخواهد آمد.

 

براي بدنه اين ماسك اندازه 17.5 در 9.5 كه بهترين و استانداردترين سايز بدنه ماسك است استفاده شده است. لايه هاي اسپان باند و ملت بلوني در اين اندازه براي بدنه و قسمت اصلي ماسك در نظر گرفته شده اند. در هر طرف ماسك پليسه هايي قرار دارد. اين پليسه ها باعث مي شوند در زمان استفاده از ماسك به دليل گرد شدن آن با آن راحت باشيد. اين پليسه ها گردي خيلي خوبي را ايجاد مي كنند و باعث راحتي دهان و بيني در زير ماسك مي شوند.

 

شركت پاوان براي توليد ماسكهايش از روش پرسي و حرارتي استفاده كرده است. روش اولتراسونيك كه در آن بدون هيچ دخالتي ماسكها يكي پس از ديگري بيرون مي آيند. در اين روش تمامي ميكروب ها نيز حتي اگر وارد لايه ها شده باشند در حرارت بالا از بين مي روند و ماسك كاملا بهداشتي از دستگاه خارج مي شود. حتي كش و ديگر لايه ها به كمك اين دستگاه و همراه با حرارت بالا به هم وصل مي شوند. ماسكها در بسته بندي هاي جعبه اي 50 عددي براي استفاده عرضه مي شوند. در هر جعبه تعداد پنجاه عدد ماسك روي هم قرار گرفته شده است.

 

اين محصول مانند ديگر ماسك هاي پيشين عرضه شده توسط شركت پاوان طب داراي نشان سيب سلامت و تاييديه هاي لازم است. اين علامت ها را به راحتي مي توانيد روي جعبه حاوي محصول مشاهده كنيد. اين نشانه ها نشان مي دهند كه در مراحل توليد محصول استانداردهاي لازم رعايت شده است. همچنين لايه ها و اجزاي ماسك ويژگي هاي مهم و لازم را دارند و از نظر استاندارد بهداشتي و پزشكي تاييد مي شوند. اين محصول با اين همه نشان و استاندارد انتخاب را براي شما راحت كرده است. به راحتي مي توان به آن اطمينان كرد و آن را حتي براي حفاظت در برابر كرونا مورد استفاده قرار داد.