دوربين مداربسته هايلوك

دوربين هايلوك، شاخه اي از برند معتبر و پيشرو هايك ويژن است. اين دسته از محصولات بسيار براي بازار رقابتي تجهيزات مداربسته در سطح اوليه ايده آل بوده و از لحاظ قيمت و كيفيت براي كاربران بسيار مفيد و مقرون به صرفه هستند. تجهيزات نظارت تصويري هايلوك از دسته محصولات ارزان قيمت شركت هايك ويژن محسوب مي گردند. همانطور كه گفته شد ويژگي بارز محصولات دوربين هايلوك كيفيت بالاي آنها، سهولت در استفاده در كنار داشتن قيمت معقول و مناسب با بودجه مشتريان است.

 

 

 

محصولات تحت شبكه هايلوك

دوربين هاي تحت شبكه هايلوك با قيمتي ارزان مي توانند پيشرفته ترين تكنولوژي را در اختيار كاربران بگذارند. از جمله مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  •  فشرده سازي H.265+ هايك ويژن به منظور مصرف بهينه پهناي باند و فضاي ذخيره سازي
  • ارائه تصاويري با كيفيت فوق العاده بالا و رزولوشن تصوير تا 4 مگاپيكسل
  • قابليت اكسير EXIR نسخه 2.0 براي بهره وري بالاتر نور مادون قرمز
  • قابليت WDR براي بالانس روشنايي و رنگ بندي تصوير تحت شرايط نوري نامساعد

 

محصولات آنالوگ دوربين هايلوك

دوربين هاي سري آنالوگ هاي لوك، داراي قابليت فشرده سازي H.264+ هستند و مي توانند تصاويري با كيفيت بسيار بالا و رزولوشن تصوير تا 3 مگاپيكسل ارائه دهند. اين دوربين ها داراي نسخه 2.0 از قابليت اكسير هستند به همين جهت داراي كارايي بالايي در استفاده از نور مادون قرمز در شرايط نوري نامساعد هستند. شما مي توانيد تجهيزات و دستگاه هاي هايلوك، خود را به راحتي با آخرين نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هايلوك مديريت كنيد. اين نرم افزار با تمامي محصولات برند HiLook سازگار است. اين نرم افزار مديريت تصويري چند منظوره (VMS) داراي ويژگي هايي از قبيل نمايش زنده، ضبط ويدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتيبان گيري فايل ها، ذخيره سازي برنامه ريزي شده، مديريت زنگ هشدار، و ….مي باشد. نرم افزار iVMS 4200 هايك ويژن انتخابي مناسب براي مديريت پروژه هاي كوچك و متوسط است.

 

ليست قيمت دوربين هايلوك

دوربين هايلوك زير مجموعه اي از برند هايك ويژن است كه به تازگي توانسته در بازار محبوبيت زيادي پيدا كند. اين برند داراي طراحي ساده و با كيفيتي بوده و از قيمت بسيار مناسبي نيز برخوردار است. در بازار دوربين مداربسته در ايران مراكز فروش بيشماري وجود دارند كه ممكن است محصولات را با قيمت متفاوتي عرضه كنند. اين مسئله كار را براي انتخاب مناسب مشتريان دشوار مي كند. براي برطرف نمودن اين مشكل در اين مطلب قصد داريم تا براي راحتي مشتريان نحوه دريافت ليست قيمت دوربين هايلوك را توضيح دهيم. لازم به ذكر است كه در اين وبسايت محصولات با قيمت اصل نمايندگي هايلوك عرضه مي شوند.

دانلود ليست قيمت هايلوك

 

 

دوربين مداربسته هايلوك

 

دوربين هاي آنالوگ هايلوك، راه حلي مناسبي براي ارتقاء سيستم هاي نظارت تصويري منسوخ به سيستم هاي مگاپيكسلي با صرف هزينه اندك هستند. دستگاه هاي ضبط DVR و NVR قابليت پشتيباني از دستگاه هاي HD-TVI، AHD، CVBS و IP را دارند.در برد الكترونيكي اين محصولات قابليت هاي پيشرفته اي وجود دارد:

  • WDR: (از بين بردن اختلاف سطح نور در  نقاط پر نور و كم نور  تصوير)
  • 3D DNR: (كاهش نويز ديجيتالي)
  • چند زبانه بودن نرم افزار: (منوي چند زبانه دستگاه ها براي سهولت بيشتر)
  •  پشتيباني از صداي دو طرفه: (قابليتي كه امكان همزمان ضبط صدا و همچنين پخش(صحبت كردن از طريق دوربين) آن را دارد.)
  •  پشتيباني از كارت هاي حافظه: (امكان نصب SD كارت)
  • خروجي و ورودي هاي آلارم: (براي ايجاد هشدارهاي لازم براي امنيت بيشتر)
  • نور مادون قرمز ديد در شب IR: (براي تصويربرداري در شب)
  • تكنولوژي PIR: (سيستمي براي تشخيص ورود افراد)
  • و

 

 

 

ويژگي‌هاي دوربين مداربسته هايلوك

 

  • قيمت مناسب

طيف گسترده اي از محصولات حفاظتي و امنيتي برند هايلوك مانند دوربين هاي مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتريان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هايلوك مطابق با بهترين استانداردهاي كيفيت و ايمني طراحي شده اند. با يك نسبت هزينه به عملكرد باور نكردني، سري هايلوك داراي پيشرفته ترين ويژگي ها به نسبت قيمت آن است.  هاي لوك يك رويكرد كاملا جديد براي سيستم نظارت تصويري با كارايي بالا و مقرون به صرفه براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط است. قيمت مناسب محصولات HiLook باعث مي شود تا مشتريان خريد آسانتري داشته و به راحتي موارد ارزان تر اما بي كيفيت را از ليست پيشنهادي خود حذف كنند.

 

  • فشرده سازي H.265+

كدك H.265+ نه تنها مصرف پهناي باند را كاهش مي دهد بلكه همچنين نياز به فضاي ذخيره سازي بيشتر را نيز برطرف ساخته و عملكرد كلي سيستم را تا 83? افزايش مي دهد. در مقايسه با  H.265، كدك H.265+ مي تواند زمان ضبط را دو برابر كند و در مقايسه با H.264، مي تواند از چهار برابر تعداد دوربين ها يا بيشتر پشتيباني كند. با هاي لوك در زمان و منابع شما صرفه جويي مي گردد.

 

 

  • تكنولوژي WDR

قابليت WDR هايك ويژن باعث مي گردد تا يكنواختي نور در تصوير به هنگام تابش هاي نوري در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسي بل WDR، كه در دوربين هاي تحت شبكه هايلوك وجود دارد، رنگ هاي دقيق و واقعي را به هنگام تابش نور مستقيم آفتاب به لنز به نمايش مي گذارد. در اين محيط ها، دوربين هاي معمولي تصاويري تار و پرنور را ارائه مي دهند. اما دوربين مداربسته هايلوك تصاويري با رنگ هاي زنده و با جزئيات دقيق را ارئه مي دهند.

 

 

  • تكنولوژي EXIR

قابليت مادون قرمز براي تصويربرداري در شب و محيط تاريك ضروري است. نسخه 2.0 قابليت EXIR هايك ويژن داراي كارايي بالايي براي نظارت در شب است، و كيفيت تصاوير را بهبود مي بخشد و وجود آن براي مواقع كم نور يا تاريكي مطلق ضروري است.

 

 

https://tiamcctv.com/product/td-7423ae2hd-fz-sw-ir3/

https://tiamcctv.com/product-category/network/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16d0t-wl5/

https://tiamcctv.com/product/ds-2de7420iw-ae/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد